Xocosave
La necessitat
El client es va posar en contacte amb nosaltres perquè necessitava un redisseny a la seva botiga online. El primer pas va ser analitzar la web i la seva imatge corporativa, es va concloure que per realitzar un redisseny de la web òptim s'hauria de fer primer un redisseny de la marca corporativa.
Es va optar per un estil elegant i minimalista, per tal de transmetre els valors de la marca i representar la precisió i cura pels petits detalls que hi ha en el món de la pastisseria.
A més, es va redissenyar un "pattern" d'enrajolat per tal de poder-lo integrar en diverses aplicacions i reforçar la imatge corporativa.
La web
A partir d'aquí, es va desenvolupar la nova pàgina web, seguint la línia estipulada pel nou disseny i buscant una imatge molt més moderna, minimalista i intuïtiva, per tal d'oferir a l'usuari una bona experiència.
Es van realitzar diverses sessions fotogràfiques de tots els productes que ofereix el client, d'aquesta manera aconseguim que l'apartat de botiga tingui una cohesió i coherència gràfica. Aprofitant això, també es van dur a terme sessions més enfocades en crear recursos per a la part corporativa de la web i per presentar els productes més exclusius del client d'una manera elegant i a l'orde del dia, amb animacions controlades per "scroll" i dinamisme.
Altres aplicacions
A més a més, s'han dissenyat altres tipus d'aplicacions necessàries per al client. Per exemple, packaging per a productes, com podrien ser els Xocroissants, i el qual segueix la línia corporativa i en reforça la marca. Un altre exemple seria el "Roll Up" per a exposicions, fires, etc.
Equip
Dissenyador corporatiu
Francesc Mestre
Dissenyador web
Francesc Mestre, Aleix Olesti
Fotografies
Aleix Olesti