Approach

Creació de marca i disseny de producte.
L'equip d'emprenedors que lidera Approach, ens va encarregar el disseny de la marca i del producte.
Parlem d'una polsera que fomenta les relacions reals, allunyant-se de les aplicacions digitals. Es presenta com una alternativa a Tinder, un canal per connectar persones d’una manera més autèntica.
Per a la identitat visual, vam crear una marca amb un degradat de tres tonalitats, cadascuna representant una orientació sexual: homosexual, bisexual i heterosexual. Aquest concepte també es reflecteix en el disseny del producte.


La marca



Disseny de producte
Per donar vida a la polsera, vam desenvolupar el disseny en 3D, assegurant-nos que cada detall encaixés amb la identitat de la marca abans de passar a la fase de producció. Vam optar per formes arrodonides, mantenint així la coherència visual amb la imatge de la marca i transmetent una sensació de proximitat i suavitat.
A més, la polsera incorpora charms, petits elements personalitzables que permeten als usuaris expressar els seus gustos i preferències. Aquests detalls no només afegeixen un toc únic a cada peça, sinó que també es converteixen en una manera subtil i elegant de generar connexions entre persones amb interessos compartits.
Aplicacions
Ha estat un autèntic plaer formar part d’aquest projecte, on, a través del disseny i el color, hem contribuït a fomentar les connexions reals entre les persones. Creiem fermament en aquest concepte, tan necessari en la nostra societat actual, i ens enorgulleix haver ajudat a donar-li forma.

Bbm
