Centre Vitamina
La necessitat
El client es va posar en contacte amb nosaltres perquè necessitava la creació de la identitat completa d’una nova marca. Ells tenien clara la seva filosofia de marca, i nosaltres la vam adaptar a les tendències actuals del sector. El primer pas va ser analitzar els objectius i les necessitats del client. Després, vam desenvolupar la identitat de marca en un manual corporatiu complet, que inclou el nom de la marca, el logotip, els colors corporatius, la tipografia, l’eslògan, l’estil visual i els valors.
A partir d’aquest manual, vam dissenyar la web, l’estratègia per a les xarxes socials i altres aplicacions, assegurant-nos que tot seguís la mateixa línia estratègica.
La marca
En el desenvolupament de la marca per a Vitamina, el nostre enfocament es va centrar en crear una identitat que reflectís els valors que volíem transmetre. Vam dissenyar un logotip versàtil que es pogués aplicar en qualsevol circumstància, acompanyat d’un isotip que permetés identificar la marca de manera ràpida i eficaç fins i tot sense el logotip complet.
La web
L’objectiu era dissenyar una pàgina web per al centre seguint la línia estratègica del manual de marca. La idea era que fos molt visual, fàcil de navegar i amb una bona experiència per a l’usuari.
S’ha seguit el mateix estil que a totes les aplicacions i s’ha posat informació clau i rellevant per a l’usuari. Incloent totes les activitats i serveis que proposa el centre, la fisolofia del sentre, formularis de contacte i els horaris i tarifes del centre.
Estratègia de XXSS
Un cop creada la marca, el client ens demanava una estratègia clau per a una gestió efectiva de les xarxes socials. Seguint el manual de marca establert, vam elaborar plantilles i idees de publicacions basades en les tendències actuals del sector, sense deixar de banda la línia de disseny definida previament.
Altres aplicacions
A més a més, s’han dissenyat altres tipus d’aplicacions necessàries per al client. Hem creat els vinils per als vidres exteriors del centre.
També hem dissenyat les samarretes tant les de l’equip de Vitamina com les que es posaran a la venda per als clients del centre.
Equip
Director creatiu
Francesc Mestre
Dissenyador corporatiu
Francesc Mestre, Adam Fabra
Dissenyador web
Adam Fabra
Estratègia de XXSS
Olga Gámez